MODEL CARS • TIPS & TRICKS





MODEL CARS • TIPS & TRICKS / WHERE, WHAT, HOW ?


I was asked many times from people which want start with model building :

WHERE I CAN BUY SAME OR SIMILAR MODEL ?
WHAT I WILL NEED FOR BUILDING ?
HOW CAN I BUILD MODEL ? 


I help them  the best how I can, and due to this I want start step by step  process of car modeling, but only cars because I work on cars in 1/24, 1/25 scale.

I would like to share simple information´s like which tools, equipment you will need during building . It is important to say that I will present You techniques and tools, equipment  which I personally useing , of course there are  more options, but I not understand them properly because i didn´t use them and I should make mistakes during describing.
Revell,  Revell-Monogram,  Fujimi, AMT ertl, Lindberg, Heller, Tamiya, Aoshima, Hasegawa, Italeri, MPC, Trumpeter  this is list of plastic model car suppliers  / producers . It is easy to find them on internet and check their actual supply, choice car what you like. In next post I will present list of all tools and equipment which I use.
(ENG)
 

 
Veľla ľudí  čo chcelo začať so stavaním modelov sa ma pýtalo :

KDE SI MÔ
ŽEM KÚPIŤ PODOBNÝ ALEBO TAKÝTO MODEL ?
ČO BUDEM POTREBOVAŤ NA STAVBU  ?
AKO HO MÁM POSTAVIŤ ?

Pomohol som im najlepšie ako som vedel, a kôli tomu chcem začať s postupom ako krok za krokom postaviť model, ale iba autá pretože ja pracujem iba s autami v mierke 1/24 a 1/25.
 
Rád by som poskytol jednoduché informácie ako ktoré nástroje, vybavenie budete potrebovať  počas stavby. Je dôležité povedať, že budem prezentovať techniky a nástroje, vybavenie, ktoré osobne používam, samozrejme je tu mnoho možností, ale ja im dobre nerozumiem pretože ich nepoužívam a nechcem spraviť chybu pri ich vysvetlovaní.
Revell,  Revell-Monogram,  Fujimi, AMT ertl, Lindberg, Heller, Tamiya, Aoshima, Hasegawa, Italeri, MPC, Trumpeter toto je zoznam dodávateľov / výrobcov. Je ľahké nájsť ich na internete a pozrieť si ich aktuálnu ponuku a vybrať si auto ktoré sa vám páči. V ďalšom príspevku priblížim zoznam nástrojov a vybavenia, ktoré používam.
(SVK) 

0 comments:

Zverejnenie komentára